Thursday, 3 March 2011

RYANAIR najgorszych na świecie EMPLOYER.DALMAC jest Ryanair ma 1 oszust REKRUTACJA W EUROPIE


My postawimy na pytania dotyczące praktyk zatrudnienia dla załogi Ryanair kabinowego, która, choć legalne, smród eksploatacji. Chociaż wszyscy chcemy tanie taryfy, czy na pewno chcemy je na powrót wschodnioeuropejskich członków załogi pracuje już za € 15 lot? Na pewno nie. Sposób, w jaki ci ludzie są zatrudnia się, szkoli, sznurowany do kredytów bankowych, zlecanych i odmawia się podstawowego wynagrodzenia wydaje się trochę bardziej niż forma połączona niewolnictwa. Jeśli to jest prawdziwa cena lotów, to - naszym zdaniem - nie warto. YOUNG Europy Wschodniej zwabiony TUTAJ AIR steward PRACA zmuszone do pracy sześć tygodni dzień do pożyczenia SZKOLENIE się opłaca
Brak zwolnienia chorobowego, wynagrodzenia za własne posiłki i koszty czyszczenia i jednolite zarobić € 15 lotów
To, co mniej prawdopodobne, aby usłyszeć o kilka innych sposobów, że Ryanair tnie koszty. W dążeniu do poduszki marżę zysku z rosnących cen paliw oraz wyrównanie zwiększenie konkurencji od konkurencyjnych firm, linie lotnicze mają rachunek spółki, by przyciągnąć dziesiątki Europy Wschodniej w tym kraju. W miejscach takich jak na Łotwie, gdzie średnie miesięczne wynagrodzenie wynosi 300 € - jedna czwarta, że uzyskane przez irlandzkich pracowników na temat płacy minimalnej - nie jest trudno przekonać młodych ludzi, palenie z pragnienie ucieczki od ubóstwa, szlifowanie daleko wzgórza rzeczywiście bardziej zielone. Są to uwieść z obietnicą: zarabianie roczną pensję w wysokości około 20.000 €, czyli cztery lub pięć razy więcej niż mogliby zarobić w domu; styl życia jet-set, który gwarantuje im premii za każdym razem na pokład samolotu; 12-miesięczny kontrakt z międzynarodowych linii lotniczych; bilety lotnicze do Irlandii i transferów do pociągu stewardów linii lotniczych; pokoje z Irlandii rodzin podczas treningu w Irlandii; ubezpieczeń zdrowotnych; zwrot podatku. Konkurs na to szansa w życiu pragnie. Kiedy rekrutujący przyjechać w Hotelu Radisson w stolicy Łotwy Rygi do przesłuchania potencjalnych kandydatów, mogą zobaczyć aż 500 do 700 wnioskodawców na dobę. Jednak tylko 50 w czasie wybiera się do ukończenia pięciu tygodni kurs, który pomaga im zakwalifikowanie się do pracy w charakterze personelu pokładowego linii lotniczych. Wnioskodawcy są rozmowy na Łotwie przedstawiciele Ryanair i firma rekrutacji Dublin, Dalmac. Z siedzibą w Rush, Dalmac prowadzi kursy językowe, które są zatwierdzone przez Ministerstwo Edukacji. Od momentu otwarcia drzwi dla biznesu 15 lat temu, firma stała się jednym z wiodących graczy na rynku języków, przynosząc ogromne liczby młodych hiszpańskich studentów, żeby nauczyć się języka angielskiego każdego lata.
Dalmac prowadzony jest przez męża i żonę Anne i zespół Desmond McCrudden i ich córka, Laura, był również zaangażowany. Para jest również dyrektorów spółki o nazwie International Wykonawcy Workforce Limited, która ma trzyletni kontrakt na dostawę Ryanair z personelu pokładowego. Taki układ ma oczywiście okazała się opłacalna dla McCruddens. Anne i jej mąż własne floty pojazdów, w tym dwa samochody dostawcze i srebrny wzrok 04 Audi A4 cabrio dwudrzwiowy samochód sportowy o wartości powyżej € 50,000. Biznes kwitnie tak bardzo, że para nie zdecydowała się umieścić swoje przestronny domek z czterema sypialniami, położony przy głównej drodze prowadzącej do domu pani miasto McCrudden z dnia szczytu, na rynku, aby mogły one przejść do bardziej ekskluzywnych okolic. Cena wywoławcza dla ich domu, położonym na prawie trzy czwarte ², wynosi € 650.000.
Pomimo, że kobieta sukcesu, jet-ustawienie, pani McCrudden, 48 nadal udaje się znaleźć czas, aby odgrywać aktywną rolę w swojej lokalnej grupy teatralnej. Ona pojawiła się w znaczącą rolę w różnych produkcjach, takich jak taniec na Lughnasa z Millbank Theatre Company w Rush. Ulotki zachęcające młodych Łotyszy do pociągu w Irlandii stewardów powietrza są rozprowadzane przez firmę Jartes. A według Workforce International dyrektor Anne McCrudden, Jartes jest lekiem dla swojej firmy. Szkolenie kosztuje aż do € 3000 Kandydatów powiedział muszą złożyć wypełniony formularz rejestracyjny, w czterech kolorach zdjęcia, zaświadczenie lekarskie, świadectwo niekaralności, dwie kopie paszportu i CV Dokumenty te muszą być dostarczone w języku angielskim, ale za opłatą € 114 oferuje Jartes świadczenia angielską. Potencjalni kandydaci są również powiedział, koszty szkolenia € 2800 na kredyt. Jednak do czasu podpisania umów szkoleniowych rekrutuje na Łotwie z Dalmac zostali poinformowani, że koszt kursu wynosi € 3000 i że mogą one dotyczyć składki, korzystając z 3.000 € pożyczki od Bank of Ireland. Pożyczka jest spłacana przez 12 miesięcy i muszą zapłacić miesięcznych ratach po 276 €. Jednak drobniejszych szczegółów tego, co mają podpisanie są tracone na wiele z tych stosowania ze względu na ich słabą znajomość języka angielskiego i przeważającej zapał do dobrego życia dla siebie.
Nie, dopóki nie podpisał umowy o pracę z siostrzaną firmą Dalmac, w Workforce International, aby zrozumieli, nie wszystko jest jak się wydaje. Umowa oferowane im, że:. "Stanowisko to jest w każdej chwili z zastrzeżeniem spółki holdingowej umowy z Ryanair Ltd. W przypadku spółki utraty umową o świadczenie personelu do klienta, umowa zostaje automatycznie rozwiązana" Także odkrywają, że są zablokowane do pracy dla Ryanair do czasu ich Bank of Ireland pożyczki zostaną usunięte. Ale Bank of Ireland nalega, ten układ nie jest nieprawidłowa.
 
Rzecznik banku powiedział: "To jest niezabezpieczonych kredytów. To jest zorganizowany w inny sposób niż normalnie, a wszystkie strony są zadowoleni. "Trudno jest określić, co oznacza nieregularne. To nie może być regularne kredytowej. Ci ludzie nie mają historii spłaty ze sobą. To innowacyjne w odniesieniu do, jak to zostało utworzone, "dodał rzecznik. Tymczasem, pokonując po ostrej konkurencji, aby uzyskać miejsce na kursie, kandydat musi zapłacić do korzystania z bezpłatnych połączeń lotniczych do Irlandii wobec nich. Mogą latać za darmo tylko w Ryanair tylko wtedy, gdy oni na swój sposób do bazy Ryanair. W rezultacie niektóre rekrutuje końcu płacą tyle, ile 100 € na podróż lądowa magistrali aby skontaktować się z Ryanair. Ponadto muszą zapłacić 750 € depozytu przed wyjazdem Łotwy na pokrycie kosztów zakwaterowania i innych kosztów, w tym naukę. To jest zwracane tylko jeśli stażysta pomyślnie ukończy kurs. Ci, którzy nie ten sam los, jak podróżni, którzy tęsknią za swoim Ryanair loty. Nie ma zwrotów dostępny. Następnie, w dniu przyjazdu w Dublinie, stażystów odkrywają, że ich uroczy brzmiące międzynarodowych linii lotniczych steward szkole nie jest niczym więcej niż Portakabin. Znajduje się na tylnej części języka w szkole Dalmac Main Street, Rush, warunki nie są podstawowe, z praktykantów zmuszony siedzieć niemal ramię w ramię w ciasnych klasach. Są one tak ściśle upakowane, że ci na walce oczywiście mieć oczy otwarte, podczas gdy wielu trudno skoncentrować się ze względu na brak świeżego powietrza. Większość z nich uczniowie spędzają tylko jedna krótka lekcja na pokładzie statku powietrznego przed wykonaniem ich egzamin końcowy - ale kwalifikuje się jako stewardów linii lotniczych, muszą oni także spędzić trzy dni na praktyce loty z Ryanair. Wszyscy stażyści muszą pokrywać własne koszty podróży się na pokładzie tych samolotów - które muszą pochodzić z bazy spoza Irlandii. "Nie zapłaciła ani grosza na stand-by" Po tych młodych Europejczyków ze Wschodu ostatecznie ukończyć szkolenie i ich loty praktyce są one oferowane umowy o pracę z Workforce International - i ich warunki pracy są haniebne. Zamiast coraz albo € 800-1000 podstawowe wynagrodzenie miesięczne, że wiele z ich odpowiednikami w Irlandii otrzymają lub € 20.000 pensja sądzili, że się, są one wypłacane tylko za rzeczywisty loty pracują - a stawki są ponure. Są one wypłacane skąpy 15 € dla lotów trwających krócej niż 105 minut - godzinę i trzy czwarte - i mają prawo jedynie do dodatkowych 8 € dla lotów. Jednakże, nie mają prawa do zapłaty za: się na lotnisku godzinę przed planowanym odlotów; czas, jaki spędzają sprawozdawczości do urzędu Ryanair głowę na koniec każdego dnia roboczego; siedząc w domu w pełnym umundurowaniu czeka na stand-by być powołany do pracy; "Siły wyższej" dzień wolny od pracy. Te dni są dopuszczone do nieobecności z powodu nieprzewidzianych okoliczności, zgodnie z irlandzkim prawem, wszyscy pracownicy mają prawo do pięciu takich dni wolnego rocznie z pełnego wynagrodzenia; jest wolny od pracy na zwolnieniu lekarskim. Zamiast tego pracownicy muszą zasiłek chorobowy z opieki społecznej; koszt czyszczenia mundurów lotniczych, które wynajęcia od spółki za 30 € miesięcznie. Ponadto nie wolno pić wody, herbaty lub kawy na pokładzie i muszą płacić za posiłki. Są one jednak prowizję zarobione na sprzedaży lot, mają prawo do 30 € za ośmiogodzinny dzień mogą spędzić oczekiwania na lotnisku bazy Ryanair w gotowości do pracy, a są one wypłacane za € 60 dni urlopu rocznego. Źródło stwierdzono: "Ci ludzie pracują w ruchu ciągłym sześć dni. Czekam w domu ubrana w pełnym umundurowaniu, czekając na telefon dzwonił i wezwanie ich do pracy, jest częścią ich zwykle tygodnia pracy. "Nie płaci ani grosza za to. To jest tylko raz od wielkiego dzwonu, że będą one w gotowości w porcie lotniczym i to dlatego, że firma ma zapłacić im za to. Myślę, że ci ludzie są całkowicie wykorzystane. " Zarówno Ryanair i Workforce International zaprzeczyć, że łotewski pracowników do prac poniżej krajowej płacy minimalnej. W oświadczeniu wydanym w ten weekend, Ryanair powiedział Workforce International pracowników zakontraktowanych do pracy z liniami lotniczymi podkreślał były one zarabiać roczną pensję w wysokości 20.000 €. Firma nie będzie wystawione na fakt, że łotewski pracowników są wypłacane tylko na podstawie za-lotu. Ryanair zaprzeczył również, że pracownicy nie korzystają z takich samych uprawnień jak Irlandczycy prawnej pracowników, którzy mogą w pięć w pełni pokryte "siły wyższej" dni. Podkreślono, że pracownicy mogą uzyskać bezpłatną wodę w bazach Ryanair ale nie podało, czy dostali się do napojów nieodpłatnie na loty. Ich umowy o pracę musi jasno określać, że wyglądają po własne koszty wyżywienia na pokładzie. Tymczasem rzecznik firmy stwierdził, że, niezależnie od narodowości, pracownicy nie otrzymują wynagrodzenia za stand-by czas spędzony w domu czeka na wezwanie do pracy. Jednak dyrektor Workforce International Anne McCrudden nie potwierdzają, że ludzie jej zlecenie firmy do pracy Ryanair nie otrzymują wynagrodzenia podstawowego, która część swoich irlandzkich kolegów paid.She powiedział również, że wypłaty 750 € złożenia przez Łotyszy przed ukończyła kurs szkoleniowy "dla ich ochrony własnych". "Powiedziałem nikt nie dostają wynagrodzenia" Jartes jesteśmy pośrednikiem w Rydze. Nie jesteśmy z nimi związanych. Wysyłają ludzi do rozmowy, "powiedziała pani McCrudden. "Jestem w szoku, jeśli mówią w literaturze, że ludzie dostaną wynagrodzenia podstawowego. Nie mówiłem nikomu, że otrzymają wynagrodzenia podstawowego. Lepiej Jartes kontakt w tej sprawie. Koszt szkolenia wynosi € 3.000 i nie wiem dlaczego mówisz € 2800. Nie ma nikogo, za mniej niż płaca minimalna. Prawie wszystkie z nich będą wychodzą z € 19.000 lub 20.000 €, dodała. "Kładziemy 750 € depozytu w celu ich własnej ochrony. Pożyczka wejdzie w życie dopiero w ostatnim dniu kursu, a jeśli tego nie uczynią, tracą tylko € 750, a nie 3000 €. Depozyt płaci za zakwaterowanie, transfer na lotnisko, żywność, itd. Są to zyskuje. Tracimy na tym, "powiedziała. Pani McCrudden również zaprzeczyć, że warunki w ośrodku szkolenia były ciasne.
John mowi Jak widać, Dalmac do szkolenia personelu pokładowego w Ryanair i minąć się na swoich pracowników, spółka siostrzana kim są zlecane do pracy for.You nie mają umowy Ryanair, nie zarabiasz € 20.000. Firma Dalmac, Stjames Management w Wielkiej Brytanii, Irlandii Crewlink, Cavok Europie są rekrutacji scamming studentów z internetu za ryanair.Within 12 miesięcy będzie zakończony, a większość, jeśli nie wszystkie ostatniego wynagrodzenia miesięcy zostanie podjęta ... JEST TO RYANAIR GREATEST ROBBERY SZKOLENIA ............

No comments:

Post a Comment